Často kladené otázky
Máte otázky? Nájdite rýchle odpovede v našej sekcii často kladených otázok. Ušetrite čas a vyriešte svoje problémy ešte dnes.
Momentálne nemáte v košíku vložený žiadny tovar.
Máte otázky? Nájdite rýchle odpovede v našej sekcii často kladených otázok. Ušetrite čas a vyriešte svoje problémy ešte dnes.
V našom internetovom obchode www.mespi.sk
emailom: info@mespi.sk
telefonicky: +421 948 85 66 85
SMS: +421 948 85 66 85
FB: https://www.facebook.com/mespisk
Viac informácií nájdete na stránke Doprava a platba.
Po prihlásení do svojho účtu máte k dispozícií históriu vašich objednávok, nastavenia adresy a ďalšie nastavenie účtu
Vložte produkt do košíka a zobrazí sa vám výška poštovného. Od určitej hodnoty objednávky je poštovné zadarmo.
Viac informácií nájdete na stránke Doprava a platba.
Ak bola objednávka už odovzdaná prepravcovi, môžete sledovať sledovať jej stav na stránkach dopravcu, kde zadáte číslo balíka, ktoré vám prišlo do emailu od konkrétneho dopravcu.
Áno samozrejme, kým nebola predošlá objednávka už odoslaná objednávky vám spojíme do jednej
Ak zistíte, že zásielka je poškodená treba spísať protokol o poškodení s kuriérom a zaslať nám email, že vám bol doručený poškodený tovar
Vašu zásielku môže vyzdvihnúť aj vami poverená osoba. Pri spôsobe dopravy kuriérom, stačí telefonicky oznámiť kuriérovi, kde a kto zásielku preberie